Tittade på stekarna som vändes igår

Godafton kära sällskap.

Årets hurtigaste dag, var uppe redan 6 imorse. Hade i och för sig inte sovit än då...

Igår var slapp ända tills kvällen kom. Förfestade lite med Beckie, till Svensson Svensson och Mr Bean. Lite bullar bakades och drinkar mixades. Sedan sprang jag, min vana trogen, till pendeltåget. Dock för sent denna gång. Hade tjugo meter kvar när tåget lämnade perrongen. Så fick jag vänta en halvtimme på nästa. Och inte ens några gratistidningar fanns där, vad gör man då helt ensam på en station i den sömländska kvällen?!

Till slut nådde jag då Söder. Martin (klassen) och jag kollade in av mig hypade Thaibåten, där Tomas Gylling skulle vara DJ. Myskomusik, precis som i Mosquito. Men mysig och konstig bar annars.

Vidare till Esque på Regeringsgatan sen. Stelt och mer konstig musik. Denna gången fiin (antar jag) housemusik som jag inte har en aning hur man dansar till.

Så vidare igen till kvällens sista stopp, Stureplan. Provade Spy Bar för första gången med en annan från klassen. Shit vad 160 kr sved, men det var i alla fall nattens roligaste. Kul att se rikingarna festa:)

Så tog vi varsin pendel hem i gryningen och jag käkade bullar och muffins till morgonbarnprogrammen. Sov till en skön brunch på eftermiddagen.


Natti nu. Måste. Sova. Nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0