Ny kula

God morgon! Sitter och käkar gröt och skriver nu. Mmm, med äpple och kanel...

Börjat på ett nytt projekt nu. En modell som analyserar begreppen Ljus och Taktilitet. Blä vad flummigt. Bara två dagar på oss att jobba också. Blä blä. Och det ska bli vår mest komplexa modell hittills. Blä blä blä. Nog blä.

Saknar Frankrike!! Fick ett mejl från mamma Rachel med bilder på John-John och Marcus första dag i skolan. Och sen ett mejl från en kille jag kände där. Shit vad jag själv har varit dålig på att hålla kontakt. Blir brevskrivning nu...

Och fransk musik på Ipoden...

Och kanske göra lite crepes ikväll...

Men skulle verkligen vilja åka tillbaka till Monflanquin lite. Hoppas på att ha sparat pengar till i vår. Har funderat seriöst på att skaffa helgjobb. Vill bara inte råka boka upp mig varje helg, måste ju kunna åka hem lite ibland också ju. Ska gå runt och checka lite bagerier och caféer.

Nu ska jag snart springa till bussen. Ha det bra allihop. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0