Att teckna nakna gubbar

Vi hade kroki idag på kvällen. Shit vad svårt! Men det roliga är ju människorna som står modeller. Undrar varför man gör det egentligen? Enligt en lärare får man typ 200 kr för att stå nakenmodell en kväll. Personligen föredrar jag nog något lite mindre exhibitionistiskt för att dryga ut kassan...

Han var förresten duktig, dagens modell. Vig och vågad! Några av positionerna kan jag själv inte ens föreställa mig i naken (till exempel stående på huvudet...). Än mindre framför tjugo studenter med block och penna!

Däänske winerbrööööd imorgon. Och pölse. Och vad mer nu dansk kultur kan bestå av... Nä jag skojar bara, ska bli grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0