Nu ska jag sova

Sovit åtta timmar denna helgen. Shit vad jag kommer sova på föreläsningen i skolan imorgon! Nog lika bra att ta med kudde redan från början...

Det blev till slut maskerad igår. Fast inte som di Leva, hittade ingen fin klänning på Myrorna. Inte heller Loket, kom inte ihåg hur han brukade klä sig. Inte ens mitt tredjealternativ klädde jag ut mig till (han programledaren till Gokväll). Fram till tio igårkväll var jag nämligen helt inställd på att inte gå, var så ofantligt trött. Men sen helt plötsligt kom krafterna, så i ilfart bytte jag om från mysbyxorna och åkte in till stan. Då blev det Charlie, han i Charlies änglar. Tre kompisar skulle nämligen vara änglarna så de övertalade mig. Det roliga var bara att det var 90talstema på festen, och de filmerna kom väl typ på 70- och 00-talet.... jaja det var kul ändå.

Bara lite sur på Siv. Hon är en peruk.

Lite kul när man möter tidningsutdelarna på väg hem efter fester. Det känns lite som man jobbar skift och det typ är deras tur att ta över. Eller nåt...

Nej sova var det nu ju. Måste.

Sova.

Nu.



Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0