Mitt i värsta heta veckan!

Kroki idag. Till Kennet och Pernilla imorgon. Förbereda sittningen och salsalektion på torsdag. Fin sittning med klassen på fredag. Maskerad på lördag. Och på det ett struktur-projekt i skolan. Kan ju inte direkt skylla på att det är några tråkiga saker jag ska göra. Men shit vad mycket det blev helt plötsligt!! Överhängande under veckan: söka jobb och leta upp maskeradkläder för att vara Tomas di Leva på lördag.

Undrar var man kan köpa en kosmosklänning....

Åh det var skönt att vara hemma lite i helgen! Mamma och jag var i Helsingborg och hjälpte Carina flytta. Galen, tramsig och askul. Gäller samtliga av oss, samt helgen. Sedan var jag ju hemma i Älmhult en eftermiddag. Skönt slappt, hann inte ranta runt och stressträffa folk. Sedan blev det en svindyr hemresa på ett tåg som blev femtio minuter försenat innan jag nådde Centralen.

Imorgon ska jag tvätta. Börjar kvart i sju. Ska bli skitkul...

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0