Bullrekord!

Grattis Kanelbullen! Eller vad det nu är vi firar egentligen... Själv har jag fått i mig sju bullar idag, varav tre egenbakade, en som jag fick från Metro på tunnelbanan, två "smakade" jag av skolans utbytesstudentförening och en fick jag från en som jobbar i kåren.

Varit mycket på kårhuset idag... har ju lyckats bli ordentligt engererad och organiserande för sittningen som vi ska ha för hela klassen imorgon. Gud vad mycket som ska ordnas för en sån sak! Gjort pannacotta ikväll, samt kollat vilka viner och spritsorter som ska köpas in till baren imorgon, ställ upp bord, dukat dukar och skrivit listor och affischer om eftersläpp.

Men kul ska det bli! Var ju studenten som jag sist hade kostym på mig. Taggad som tusan.

Sussa sött nu alla kakmonster!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0