Att leva eller inte di leva...

Godmorgon världen.

Tjo, så var det över. Sittningen igår. Så jäkla kul!!

Men man var ju lite ansvarsfull. Lyckades engagera in mig ordentligt så jag har ju haft fullt upp med amnälningar, biljetter, massa kontanter i väskan, pannacottabak och förrättssättihop. Så var det dags igår 1830. Gästerna kom och jag hade hunnit byta till kostym (första gången sedan studenten). Massa god mat, roliga bordsgrannar och mumsig dricka. Sen dansa och ha kul (även om jag tycker vissa var lite svårstartade).

Plötsligt var så klockan ett och dags att gå. För andra. Själv var jag kvar på städningen. Blir lite stök efter 60 pers. Så fyra var vi klara. Blä vad jobbigt. Somnade 6.

Sen idag var det ju tänkt att gå på maskerad. Hade tänkt vara Tomas di Leva på nittiotalskändistemat som gäller. Men orkar jag verkligen fixa kläder?? Så jobbigt, så seg! Så mycket lättare att bara kolla på film och baka kladdkaka. Får se hur det blir.

Men måste väl in till stan nu. Secondhandletande efter en fin klänning.

Må kosmos vara med er!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0