Vilken workout igår!

Trött. Öm i axlarna. Träningsvärk i armarna. Gissa om jag tränade hårt på gymmet igår!


Nej. Det gjorde jag inte.

Jag storhandlade.

På Willy's.


Visst kunde man väl tänka sig att det kan vara lite jobb att åka och storhandla. Men igår, oj vad det slogs världsrekord i onödiga värsting resor till snabbköpet!

Här är mitt äventyr i korthet:

Stack från skolan 17.30. "Willy's på vägen hem"

Tunnelbana, pendeltåg, buss, promenad. Willy's! (18.45)

Handlade mat för 500 kr (bl a: 3 kg havregryn, 1,5 l mjölk, 1,5 kg mjöl, 2 l glögg, 1 kg falukorv, 1 kg blandfärs, ägg, konsverver, mm, mm. 4 fulla kassar.)

Hemåt: promenad, tre bussträckor, promenad.

Hemma 21.30. Efter fyra timmar!

Därför förtjänar jag glögg och knäckflarn (s-smet).

Natti natti alla mänskobarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0