Shoppingdag med Johan

Handlat kläder idag. Shoppat för första dagen på läääänge. Blev fem påsar till slut. Väldigt lätta påsar dock, började smått med strumpor, mössor, paraply och ansiktskräm. Johan fick dock finaste påsen från H&M. Cavallis grejer var dock slut. Förutom en kofta som jag provade. Såg dock mest ut som en morgonrock på mig. XL....
image31
Johan är alltså kusin Johan från numera avlägsna Ängelholm. Här över helgen. Ut ikväll. Kul!

Förresten, snö här idag!! Titta bara på massorna:
image32

Kommentarer
Postat av: Anna E

Jag förstår inte varför Johan hälsar på dig före mig... ;) Ha det så kul ikväll! Kram

2007-11-10 @ 19:46:02
URL: http://annaeriksoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0