Nu börjar det!!

20 cm snö utanför fönstret. Fatta, 20 centimeter!! Vintern är här. Kunde inte hålla mig ifrån lite julmusik på ipoden när jag dansade hem från pendeltåget.

Lite jobbigt bara, vägkaos på vägarna här omkring. Rebecka sitter just nu fast i stallet för trafiken står helstill. Hörde just på nyheterna att militären är på väg ut för att hjälpa folk som sitter fast i köerna. Seriöst...

Men jag tycker bara det är mysigt:)

Förresten, detalj från helgen: Johan och jag skulle vara duktiga och ta hand om hushållets pantburkar och flaskor som har samlat sig här. Så vi tog påsen med oss för att panta på första bästa ställe i stan. In på Coop på centralen. Tyvärr, ni får gå till Hemköp. Gick igenom hela tunnelbanestationen och igenom Åhléns. Och igenom hela Hemköp för att nå maskinerna. För vad?

Inget!!! Det var ju bara en massa utlänska skitburkar! Så det är tacken för att vara miljövänlig och släpa en klibbig påse genom hela Stockholms kollektivtrafik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0