Nästan ett datorhål i väggen...

Ja, jag är förbannad.

Nej, datorn fungerar inte som den ska.

Men jag ska inte klaga om det här, några stackare har redan fått utstå mitt svordomsfylldagnäll och jag får vara glad att jag har fått prata ut lite.

Men mycket mer än krabb har jag inte hunnit med hittills idag. Tänkte skriva lite cvn och söka jobb nu. Bara lite saker:

Månadens konstigaste (iaf ovanligaste prioritering): Har köpt en linjal för 690 kr. Obligatoriskt för ritningsritandet... vadå att arkitekter mer och mer verkar vara något av ett eget folkslag...

Det finns en innebandyplan bredvid gymmet där jag går. Oj, vad det luktar grundskola om det. Fy vilka sköna år när man inte tvingats krampaktigt hålla i en klubba och försöka finta sig igenom en vägg av andra svettiga lidande. Eller, i mitt fall, försöka hjälpa laget genom att hålla sig i bakgrunden och på sin höjd passa en någorlunda rak passning till en något bättre spelare.

Jag har sett Abbas designer ute på stan. Lite osäker på just varför jag vet just hur han ser ut, men visst har han gjort något annat också? Typ varit med i Söndagsöppet eller Allsång på Skansen? Svar tas gärna emot i kommentarer nedan.

Nu ska jag arbeta! ...med att söka arbete...

kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0