Med andra ord....

Varit spelkväll här ikväll. Kantarellmackor och vin blandades med diverse kortspel, yatzy, grymma Med andra ord och en enorm kladdkaka (varav inga rester finns kvar nu...). Kul! Oändligt trött nu bara. Uppe tidigt imorse för att hinna till Henriksdals reningsverk i tid. Suttit och skissat i bajsdoft hela förmiddagen sen. Konstdagar. Konstiga dagar.

Blir fika i stan imorgon. En kompis fick nämligen jobbet jag själv inte fick på fina Albert & Jack's. Surt kan tyckas, men jag är nöjd. Så har jag ju ändå lite kontakter där (=kafferabatter?). Själv fortsätter jag leta. Uppe i ungefär 60 ställen nu. Senast lämnade jag mitt nummer på ett creperie vid Medborgarplatsen. Tänk att vara servitör där!

Nu ska jag snart sova. Lite mer Kalle och chokladfabriken först bara.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0