Dödsryckningar

Var alldeles slut när jag skulle åka pendeltåget hem idag. Sova lite tänkte jag. Och det gjorde jag. Men ni vet ibland preciis när man håller på och somna får man ett sånt där ryck som om man faller eller nåt. Eller ja, jag får sånt iaf. Till exempel idag. Halvsovande rycker helt plötsligt armarna till och bara flaxar ut åt sidorna. Piiiiinsamt!!! Försökte bara låtsas som ingenting. Men visst flyttade grannen mittemot en millimeter längre ifrån... tur i alla fall att ingen satt bredvid mig!


Kladdkaka nu. Och Europe Music Awards...


Kommentarer
Postat av: mamma

Kan se det framför mej! Förstår precis hur du känner. Men grannen kände säkert också igen det, vi är nog många som drömmer så precis innan vi somnar. Men du dreglade inte på grannens axel i alla fall?
Kram

2007-11-02 @ 10:56:15
Postat av: Anonym

Hahah vad komiskt. men du vågade dig upp till stockholm iaf! Uppe (eller nere för din del) i Göteborg flyter livet på. Jag trivs väldigt bra. hur är det uppe i sthlm? =)

Kan se dina ryckningar framför mig. så länge du inte började snarka så ;)
Kram

2007-11-02 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0