West Side Helsingborg... tyvärr inte...

West Side Story är ju grym! Men var har jag egentligen hört låten innan?? Den där da-da-da-da-da- Amärica, da-da-da-da-da- Amäärica. Jag har inte sett filmen innan men jag känner ju så igen den låten!

Det blir nog ingen Helsingborgsresa imorgon. Hade tänkt tåga dit och kolla in festivalen och träffa mina kära kusier. Men det blir helt enkelt för dyrt för en stackars krake med 0 kr beräknad inkomst för den närmaste månaden.

Får bli röj på Silverdalen på lördag istället. Det har tydligen utlovats ett "hemligt uppträde". Kanske en ny succe i stil med Anne-Lie Rydé förra året. Tänk vilka storheter man kan locka hit...

Ska fortsätta kolla på filmen nu. Stör mig inte!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0