Wrooooom!!

Jag har ett rum! Eller alltså nu har jag tre. Men efter jul har jag ett!! Vilket iofs är två mindre. Men nu har jag inte längre eget kök! Vilket iofs nödvändigtvis inte är positivt. Men hur som helst, det ligger minst 30 minuter närmare skolan. DET är underbart!!

Ska dela korridor med en ganska så internationell samling av bl a rumäner, kineser och italienare. Och några svenskar.

Lappkärrsberget, uppe vid universitetet, från och med januari. Kom kom och hälsa på!

På tal om hälsa på, provet i arkitekturhistoria idag gick nog bra. Såå skönt att ha det överstökat. Nu är det bara hundra andra projekt på gång....

Men det är ju snart jul. Eller iofs, nu. Julkalender, mjuk pepparkaka, glögg i massor och i olika skepnader. Mmmm...

Natti natti och puss till alla som förtjänar det

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0