Sover ikapp....

Har varit en väldigt slapp helg. Förutom att jag var barnvakt i fredags kväll, och jobbade i glasserian/cafe Montis igår och idag. Mellan grejerna har jag försökt sova ut ordentligt, missade nämligen en natt då jag satt på skolan mellan tors 9.00 och fre 14.00 för att få allt klart för inlämningen av projektet på fredagen. Klart blev det iaf och jag var nöjd med min ofattbart onödiga fällbara trappa som jag ägnat en och en halv månad åt...hmm...

Hur som helst, redovisningar och kritik imorgon och på tisdag. Sedan är det jullov!!!!!!!

God jul så länge. Nu ska jag sova. kram kram

Kommentarer
Postat av: Samunia

Halloj! Jag var kvar till kanske halv elva i tisdags. Folk fick i sig en del alkohol... kanske lite väl mycket. När jag var där så lyckades ett glas falla till marken, men efter att jag hade gått så gick tydligen Tores soffa sönder, bråk uppstod och Theos hår började brinna. Var förbi skolan en sväng idag och det såg helt förjävligt ut! Röjde upp lite, men orka diska alla glas! Hoppas någon annan också bidrar med lite städning, annars kommer det vara rena rama mögeldjungeln när vi kommer tillbaka i januari.
Hoppas du får en riktigt god jul och en bra start på det nya året!
Kramar

2007-12-20 @ 21:03:58
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0