Sent. Eller tidigt....

Efter Claras.

Förresten, visst är det "Claras" som är med i Snabba Cash hela tiden? Kan inte kolla nu, för boken är i hemma i Handen och jag är i Vasastan hos Rikard,

Vart ute ikväll. Dagen började med Salems-dagen med Kennet och Pernilla, Linn och Erica, och sedan fantastiskt gott lagat mål hos Britta och Uno. Kul att träffa släkten!

Sedan tänkte jag åka in till stan. Bara "inom lägenheten för att hämta en jacka". En liten tripp på drygt 1,5 timme. P3 i Kungsträdgården med Ida sen. Mando Diao var grymma, Mange Schmidt och Petter var det också bra tryck i. Och så var ju allt gratis, ett helgonförklarat ord i dessa dagar...

Gick ut med Rikard och Filip sen. Clara på Jakobsgatan. Bra musik uppe innan det blev för mycket jäkla hiphop...

Studiebidraget har inte kommit än. Menyn följande vecka består av följande: pasta, ris, havregryn, musli, köttbullar, påläggsskinka, gurka, tomat, filmjölk. I olika kombinationer....

Saknar: smörknivar. Och vinterrock (kanske inte just nu, men snarare än man kan tro)

Hur svårt kan det vara att förstå vad jag säger??? Måste man säga "usheckta, var ligger aschietektuuurskolan"? Och varför tror alla jag kommer från Malmö???

Ska gå med i skolans vinprovarklubb nästa vecka tänkte jag.

Gjort klart första modellen i skolan. Ett skjul av skrot är vårt första projekt. Skrotet är insamlat (behövs inget gymkort om vi fortsätter så här) och modellen är klar. Själva byggandet kommer på måndag, sedan ska vi sova en natt där också. Får väl se hur deet blir...

Förresten, innan jag slutar, skulle ju gått ut med Rikard och Fille igår, men då var jag för trött. Så jag tänkte helt enkelt ta pendeln hem. Krångel. Efter lång väntan sa SL att tågen gått klart för natten. "Vi ersätter utgifter för taxi" sa de. Och det hoppas jag verkligen! La ju ut 450 spänn på att komma hem till Handen! Veckans följetong...

Ska sova nu. Klockan är ju ändå snart halv fem...ska ju dansa salsa imorgon;)

Kram

Kommentarer
Postat av: malin kusin

Från malmö? Erik har blivit skåning nu helt plötsligt!

2007-08-26 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0