Postcancer

Kräftljud:
Slurp
Mums
Knip
Knak
Hoppsan (spillde lite)
Skål

Hick

Hade kräftskiva igår. Fick iden i fredags, så jag hann inte bjuda så många. Men sex stycken slurpande personer var vi iaf. Vågade inte ens duka utomhus så det blev i vardagsrummet. En liten kris upptäcktes typ en timme innan gästerna kom. Inga hattar!!!! RIngde Viktor och frågade om han kunde skaffa några. Kvällens hjälte! Kvällens trötta arbetare: Ida. Även om alla gäspade i takt mot slutet. Själv skyllde jag på ett tungt pass på gymmet. Vilket jag skyller på idag också när jag går runt och ojar mig och lider.

Ska grilla ölänsk korv hos Rebecka ikväll. Dagens länk:

www.rosashandel.se/

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0