Bokmal!

Oj vad konstigt det känns. Jag, Erik, som knappt läst en bok mer än gymnasiets obligatoriska, har läst ut tre (3) hela valfria böcker på typ tre veckor! Först kom sjätte Harry Potter-boken. Kände att nu när sista boken kom ut kanske jag borde läsa näst sista innan jag fått hela handlingen berättad för mig. Sedan fortsättningen på Gardells En komikers uppväxt, Ett ufo gör entre. Jobbig men klurigt bra ibland ändå. Nu har jag just läst ut en bok av Tony Parson som var väldigt bra.

Så imorse satte jag tänderna i Snabba Cash. Hypad som bara den, och visst är den bra. Men läskigt, är det verkligen där jag kommer hamna? Är allt knark i Stockholm? Och misshandel?

Huu...

Och mer huu. Beställde mina glasögon idag. 3800 kr!!! Får man inte närsynthetsbidrag av sånt??? Bra att mamma trampade sönder de förra, så kanske man åtminstone kanske kan på lite bidrag från Folksam...

Justice rockar.

Kommentarer
Postat av: mamma

TACK TACK TACK Erik för att du är så övertydlig med att tala om att jag har trampat sönder dina glasögon. Hoppas bara att vi har försäkring som täcker det drulliga att lägga ett par i det närmaste osynliga glasögon på den blarriga badrumsmattan...

2007-08-09 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0